Tuesday, October 26, 2010

ini pula saya dan adek saya sewaktu kecil . yang baju putih tu adek saya yang no 2 . dia anak ke dua lah kira nya . bawah saya . nama dia NUR SYAQIRAH . tembam kan ? mcm mana dia dalam gambar . mcm tu lah dia sekarang . dah besar gedabak pun muke tetap same . kulit same . haha . perangai pun same ! menyaketkan hati . kdg kdg geram tahap cipan punye . tp kdg2 dgn dia lah saya gurau gurau . gurau pukul pukul sume dgn dia lah . sbb dia kasar . tp kalau nak cite cite sedih dgn dia tak payah lah . dia keras hati . kalau cite kat dia mcm takde feel ! haha . menyampah betul tau . haha . skrg dia suda 15 tahu . PMR . memain je keje . tak egt nak belajar . nta ape lah resault dia dpt . btw dia tak akan boleh kalah kan saya ! cheh . haha :) . keep it up lah adek . kau boleh punya . kalau aku boleh kau mst boleh ! *ehem ;)

No comments:

Post a Comment