Tuesday, November 2, 2010

Ini pulak teman lelaki saya . nama dia MUHAMMAD SHUKRI MOHD ZIN . 20 years old . sudah bekerja . telekom :) . mmg sayang gile lah . sape tak sayang boyfriend kan . seorang yang caring . amek berat pasal saya . loving . baik hati . pemurah . penyabar . tak kedekut . manja . penyayang . eh mcm mcm ada lah . bukan nak kate poyo ke hape lah . tapi mmg betul tu sikap dia yang selama ni saya nampak lah . mmg sayang lahh . sayang gilee . dia jenis . tak kisah ape jadi . susa senang dia sanggup buat apa je demi aku . asal kan aku puas hati . asal kan aku senyum . happy . selagi aku tak tegelak . selagi tu dia berusaha nak buat aku gelak . kdg kdg daripada tengah nanges aku gelak . sbb dia . dia menenangkan . menyenangkan hati . lega bila ada wujudnye org mcm dia . mmg appriciate lah sgtt bila dapat bf mcm ni . syukur . dia jenis yang . tak mengungkit . tak suke gado . mmg senang lah kitorg punye relation . kdg2 tu . salah aku . tapi aku suke marah dia . tapi dia diam jee . dia yang pujuk aku . bile dah lame lame . baru aku sedar . semua silap aku . bukan dia . ntah lah . nobody is perfect . tp dia ni . perfect bg aku . semua yang aku nak . dia ada . itu sbb aku sayang dia . mmg mustahil lah nak lepas kan youu sayangg . kdg kdg . bila pmpuan pndg dia . senyum senyum dgn dia pun aku mara . bukan mara org tu . mara dia . kesian kdg2 . tapi ntah lahh . geram . sayang punya pasal . aku ni dah sah sah lah kuat jeles . sape tak jeles kan . takut bf kene rampas . sbb bf kite ni mcm mcm ada . baik . caring . itu yang sayang bile nak lepas kan . mmg takan lepas lah . susah nak carik bf mcm ni . jujur . suka tolong org . sumpah . mmg evrything yang dia buat . mmg aku terharu lah . tak sangke ade lelaki mcm youu . kitorg mmg tak pernah jauh lah . tak pernah berenggang . mane ade dia . situ ade aku . sampai org ckp . kau ni bekepit jee . kawen lahhh sng . ade org ckp . mcm belangkas . nta lah . kitorg boleh kate kan tiap tiap hari mesti jumpe . jarang same sekali tak jumpe . mesti jumpee . kalau tak jumpe masing masing angau . takde mood . ade je bnde nak gado . tu kene jumpe . baru ade mood . semangat . senang cite . dia ni inspirasi lah . seriously . tak tipu . kalau tak jumpe . takde semangat . rase lemah jee . sedih jee . rase sebak . ni tak lame lagi aku nak sambung study . wahh . mmg melalak lagi lahh . rindu wehh . sumpah aku sayang gile babi kt dia . aku mcm . nta lah . tak kuat lahh bile jauh dgn dia . rase sedih jee .rase borink . hari tu aku masuk kolej mara . hari ni masuk esok kua . sbb tak tahan rules dia . nthen tak tahan rindu gilee kot . dgn hp takde nak cntct . sumpah rindu . sape yang ade kat tempat aku paham lah mcm mana aku rase . sebab kite tak pna jauh . mst jumpe tiap tiap hari . rumah dekat dekat . tu yang susa nak bejauh tu . anyway . aku harap aku boleh stay dekat poly tu . aku harap aku kuat . aku harap takde halangan yang pisah kan kitorg . kitorg grab ok . tak akan berpisah . sapa sapa yang rase korg boleh pisah kan aku dgn dia . korg salah . hanya aku dan dia yang tau . siapa kami . i lovee youu sayangg .

No comments:

Post a Comment