Friday, November 5, 2010

Memang Cool Lah !

Kau pakai nama aku semata mata nak suruh mak kau izin kan kau keluar malam dgn budak budak tak bermoral . MEMANG COOL lah john . yang baik nye kauu . yang buruk nyee aku . mmg fixie lahh kauu . kau pikir aku diam diam aku tak tau ehh . eh talk to the hand lahh ok . nta setan ape yang ade dalam badan kau sampai siang malam ikut perangai iblis . org mcm kau ke nak aku mengaku kawan . boleh pegi jahanam lah budak . tak tau malu . tak kenang budi . mcm ni ke nak di panggil perempuan . takpe . what goes around comes around . ade ubi ada batas . ada hari aku balas . lagi pun kau lembik kan . takde hal lah nak lawan org mcm kau . eh beb . silap org lah nak carik gado ! kau fikir kau keje hot hot aku heran ? keje hot hot tapi atas bawah duet org apesal ? kalau memamg mampu ada harta beli pakai duet sendiri lah . yang kau menyalak ke hulu ke hilir nak menunjuk nunjuk barang kau padahal duet org takde gune lah . buat rugi je ade saingan mcm kau . tak tercabar pun . siket pun takk . kesihan ade lah ;)

No comments:

Post a Comment